بهینه سازی سایت

آموزش بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

آموزش بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

SEO یا سئو به معنی بهینه سازی سایت در موتور های جستجو (Search Engine Optimization) و امروزه یکی از مراحل مهم و پر اهمیت در طراحی وب سایت می باشد . سئو سایت در معنای پیاده سازی الگوریتم ها و استانداردهای گوگل می باشد که در نتیجه عمل قرارگیری در صفحه اول گوگل به واسط کلمات کلیدی خاص و عبارت بهینه سازی وب سایت را حاصل می نماید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
سئو سایت یا همان بهینه سازی سایت که به هدف نمایش سایت در صفحه اول گوگل است، امروزه برای کسب وکارها به طور واضح شناخته شده می باشد. سئو سایت می تواند ترافیک کاربران را به سمت سایت روانه کند.
طراحی سایت تا زمانی که مورد دید و مشاهده کاربران قرار نگیرد نمی تواند سودآوری و توجیه اقتصادی را به دنبال داشته باشد. از این رو سئو سایت که مطابق با الگوریتم های گوگل است به کمک کسب وکارها می آید تا بازاریابی اینترنتی را قوت بخشد. اصول سئو و بهینه سازی سایت لیستی از موارد را شامل می شود که در درون سایت و نیز بیرون سایت اجرا می گردد و با اعتبار بخشیدن به سایت شما معنای بهینه سازی سایت را تداعی می نماید.

  • بهینه سازی سایت یا همان سئو یعنی افزایش رتبه سایت در گوگل بر اساس کلمات کلیدی مرتبط ! 
  • وب سایت شما در چه وضعیتی قراردارد ؟
  • اگر دارای وب سایت هستید آیا استانداردهای طراحی سایت برای آن لحاظ شده است ؟ 

آغاز بهینه سازی سایت با سایت اوپتیموم  :

با بهینه سازی سایت توسط ما به هدف بزنید و به اهداف خود در نتایج گوگل برسید.
داشتن یک سایت در صفحه نخست گوگل یک رویا نیست ، بلکه یک واقعیت است که می توانید با کمک متخصصین سئو سایت اوپتیموم به این هدف برسید.

بهینه سازی سایت توسط سایت اوپتیموم کاملا متفاوت و کاملا دقیق و حساب شده انجام می گیرد. طوری که شما از هر نظر اطمینان به انجام کار را دارید.

  • آنالیز کلمات کلیدی 
  • آنالیز سایت های رقبا در گوگل 
  • بهینه سازی سایت بر اساس آخرین علوم سئو در الگوریتم گوگل
  • ارائه راهکارها و پیشنهادات جهت ثبات در صفحه نخست گوگل 
  • ارائه گزارشات هفتگی و ماهانه به صورت کاملا دقیق و منظم 
  • پشتیبانی چند ماهه از وضعیت سئو سایت مورد نظر


اگر دارای وب سایتی می باشید می توانید جهت آنالیز سایت خود برای سئو درخواست آنالیز سایت نمایید برای درخواست کافیست به قسمت تماس با ما رفته و یا در همین برگه در بخش نظرات ، لینک وبسایت و کلمه کلیدی خود را درج نمایید ،  همچنین جهت مشاوره بیشتر و یا سوالات خود می توانید با مشاورین سئو سایت اوپتیموم در تماس باشید :  09351353235

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی